رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مستند «تیک تاک» در شبکه پنج سیما به نمایش گذاشته می‌شود

14:15 - 10 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۰۰۱۳
مستند «تیک تاک» در شبکه پنج سیما به نمایش گذاشته می‌شود
شبکه تهران سیما امشب و فردا شب ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ساعت ۲۴ مستند «تیک تاک» را روی آنتن می‌برد. این مستند تصویرگر نگرانی‌های عمیق امریکایی‌ها از محبوبیت شبکه اجتماعی تیک تاک نزد جوانان امریکایی است.  

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی شبکه پنج سیما، مستند «تیک تاک» جلسه‌ای که روز پنجشنبه سوم فروردین در مجلس نمایندگان آمریکا تشکیل شد را نمایش می‌دهد.

در این جلسه مدیر عامل «تیک تاک» با حضور در مجلس نمایندگان ایالات متحده به سوالات آنان پاسخ داد. این جلسه که استماع جنجالی داشت، نمایندگان جمهوری خواه و دموکرات در یک صف متحد، نگرانی‌های عمیق خود را درباره تیک تاک ابراز کردند. 

بیان نگرانی‌های این نمایندگان، تسلط چین از طریق شرکت مادر «تیک تاک» بر این رسانه اجتماعی است که محور جذابیت آن برای جوانان آمریکایی، محتوای سرگرم کننده است؛ بنابراین محبوب شدن اولین شبکه اجتماعی غیر امریکایی نزد امریکایی ها، دغدغه‌های فراوانی در خصوص امنیت ملی برای نمایندگان ایجاد کرده است. 

آنچه در این مستند می‌بینید جلسه استماعی است که نمایندگان کنگره آمریکا در جلسه استیضاح مدیر عامل تیک تاک گفتند: مستند «تیک تاک» از داده‌های کاربران سوء استفاده می‌کند. این شبکه اجتماعی چینی می‌تواند با استفاده از داده‌های کاربران می‌توانند تصمیم بگیرند که شما چه ببینید و چگونه ببیندیشید.

 انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *